понедељак, 26. јануар 2009.

Српски Џет Сет

Правим се луд то ми је стандардно стање
Имам дворац базен то ми је имање
Баш ме брига шта причају о мени
Ја све у наследство остављам својој жени

Све и свашта ми говори разни свет
Правим се да не чујем јер ја сам српски џет сет

Купио сам десетине предузећа
Имам пара да напуним једно хиљаду врећа
Пола државе купујем не питам шта кошта
Једва чекам кад ће да буде на продају пошта

Могу да купим авиона пет
Зато што сам ја српсски џет сет

Цигарете пуши ал све оне дебеле
Немам шта да радим па их пушим целе
Виски пијем из златне чаше
Изгледам опасно сви ме се плаше

Играм тенис побеђујем сваки сет
Ја сам српски џет сет

На медијима сам заступљен сто посто
Купујем телевизијске куће да бих тамо осто
Путујем на егзотична острва нека
Пословни свет нека ме чека

Увек путујем са чартер лет
Зато што сам ја српски џет сет

Нема коментара:

Постави коментар