понедељак, 26. јануар 2009.

Компјутер

Радовали смо се тога дана
Када је компјутер заузео један део нашег стана
Осмех нам се само видео на лицу
Једва смо чекали да заиграмо неку игрицу

Ја и мој брат
Сада око компјутера водимо рат
Више нас не занимају ни спорт ни цуре
Важно нам је само да се дочепамо тастатуре

Описменио ме је интернет
Преко њега имам поглед на свет
Без интернета све би ми изгледало сиво
Тамо могу наћи све живо

Сваким даном постајем
Све већи зависник од рачунара
Нећу да се одвајам од њега
За ту направу сам дао много пара

Уз компјутер сам по цео дан
Не знам како природа изгледа
Зато што ретко напуштам стан

Отуђио сам се од целог света
Али то мени уопште не смета
Брига ме много за људе
Важно је да компјутер увек уз мене буде

Шта ме се тиче
Што ће кад тад
Психијатар да ме лечи
Колико га волим не могу описати ни речи

Нема коментара:

Постави коментар